אימון כוח בעליה


03 Aug
03Aug

האימון היום נועד יותר לחיזוק שרירי הרגליים ופחות להתמקד במספר הקילומטרים שבוצעו במהלך האימון. 

מרגיש לאחרונה חולשה ברגליים בזמן מאמץ ממושך ומעוניין להתמקד בשיפור המצב. 

מיקום ביצוע האימון - חדר כושר. 

מתחיל בהליכה בקצב בינוני בקצב 9:10 דקות לק"מ, כאשר ההליכון מכוון על שיפוע חד של 10 מעלות ובהדרגה מעלה את השיפוע למצב של 15 מעלות (השיפוע המקסימלי בהליכון).

משך האימון  - 1 שעה 

אומנם, בסיום האימון הנ"ל המרחק שעברתי היה רק 6.7 ק"מ בקצב לב נמוך, אבל הרגשתי היטב את שרירי הרגליים. 

לאחר סיום אימון ההליכה , הלכתי לכיוון פינת מכשירי הכוח במכון על מנת לעבוד על שרירי הרגליים. 

התחלתי עבודה במכשיר העובד על שרירי ההמסטרינג. 

העבודה מבוצעת לכל רגל בנפרד ובמשקל גבוה יחסית (60 ק"ג) – 10 חזרות * 3 

לאחר מכן עברתי למכשיר אשר עובד על שרירי ה 4 ראשי. גם כאן במשקל יחסית גבוה – 10 חזרות * 3

ולבסוף, עבודה על שרירי התאומים ע"י הרמה והורדת העקב. 

היו לי תכניות לעוד מספר תרגילים אך הייתי חייב לסיים ולצאת מוקדם. 

בכל מקרה, היה אימון טוב

02Jun
הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.