אימון עליות – 15 דקות בגן עדן


04 Jul
04Jul

אז אחרי סופ"ש נטול אנרגיות לריצה, שאותו ניצלתי בעיקר למנוחה ושינה, לוקח אויר וממשיך. 

חודש יולי זהו חודש קריטי לאימונים ואני לא מתכוון לוותר. 

בתכנון האימונים לרצים למרחקים קיימים מספר שלבים אשר קובעים גם את אופי האימונים והעצימות. 

שלבי ההכנה והבסיס הסתיימו להן ועכשיו עובר לשלב הבניה, שזהו השלב הקריטי ביותר באימונים. 

בנוסף, מהיום אוסיף אימון נוסף לשבוע, כך שאמור לבצע 5 אימונים שבועיים. 

בתכנון היום – 15 חזרות בנות 1 דקה של עליה יחסית חדה בקצב של 4:30 דקות לק"מ  שלאחריו 1 דקה בקצב קל. 

את האימון אני עושה שוב, על הליכון. 

מתחיל ב 10 דקות חימום. מכוון את ההליכון למהירות של 10, שזה קצב של 6 דקות לק"מ. בתום זמן החימום מתחיל האימון העיקרי. 

מעלה את המהירות ל 13.3, שזה קצב של 4:30 ובנוסף מעלה את השיפוע ל 3.5. למרות שמדובר בדקה, לא קל. 

לאחר מכן מוריד את המהירות ל 9.5 ואת השיפוע ל 0, למשך 1 דקה. זהו, סיימתי סט אחד. רק שעכשיו נשארו לי רק עוד 14 חזרות... סיימתי בקושי 10 חזרות. וואוו זה ממש קשה לי. 

החלטתי שמעכשיו ועד סוף האימון, זמן "המנוחה" יעלה ל 2 דקות (במקום 1 דקה)  ובנוסף הורדתי את זווית השיפוע ל 2.5. סיימתי 15 חזרות. כולי מזיע. מסיים את האימון בריצה קלה להשלמת שעה של אימון. 

לסיכום – 10.3 ק"מ המשלבים בתוכם עליות. לא קל, אבל בשביל רגעים כאלה מתאמנים. 

נתראה באימון הבא.

02Jun
הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.