03 Aug
03Aug

האימון היום נועד יותר לחיזוק שרירי הרגליים ופחות להתמקד במספר הקילומטרים שבוצעו במהלך האימון. 

מרגיש לאחרונה חולשה ברגליים בזמן מאמץ ממושך ומעוניין להתמקד בשיפור המצב. 

מיקום ביצוע האימון - חדר כושר. 

מתחיל בהליכה בקצב בינוני בקצב 9:10 דקות לק"מ, כאשר ההליכון מכוון על שיפוע חד של 10 מעלות ובהדרגה מעלה את השיפוע למצב של 15 מעלות (השיפוע המקסימלי בהליכון).

משך האימון  - 1 שעה 

אומנם, בסיום האימון הנ"ל המרחק שעברתי היה רק 6.7 ק"מ בקצב לב נמוך, אבל הרגשתי היטב את שרירי הרגליים. 

לאחר סיום אימון ההליכה , הלכתי לכיוון פינת מכשירי הכוח במכון על מנת לעבוד על שרירי הרגליים. 

התחלתי עבודה במכשיר העובד על שרירי ההמסטרינג. 

העבודה מבוצעת לכל רגל בנפרד ובמשקל גבוה יחסית (60 ק"ג) – 10 חזרות * 3 

לאחר מכן עברתי למכשיר אשר עובד על שרירי ה 4 ראשי. גם כאן במשקל יחסית גבוה – 10 חזרות * 3

ולבסוף, עבודה על שרירי התאומים ע"י הרמה והורדת העקב. 

היו לי תכניות לעוד מספר תרגילים אך הייתי חייב לסיים ולצאת מוקדם. 

בכל מקרה, היה אימון טוב

02Jun
הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.