דגשים והמלצות לריצה בגשם

דגשים והמלצות לריצה בגשם

דגשים והמלצות לריצה בגשם, על מנת שחוויית הריצה תהיה מושלמת, מהנה ובטוחה.

קרא עוד  
חשיבות קצב צעדים לדקה (Cadence)

חשיבות קצב צעדים לדקה (Cadence)

חשיבותו של קצב צעדים לדקה (Cadence) לשיפור יעילות הריצה, מניעת פציעות ודוגמא לאופן ביצוע אימון לשיפורו.

קרא עוד  
חשיבותה של טכניקת הריצה

חשיבותה של טכניקת הריצה

חשיבות שיפור טכניקת הריצה לשיפור יעילות, מהירות ומרחק

קרא עוד  
דומיננטיות הרצים מקניה

דומיננטיות הרצים מקניה

מה סוד קיסמה של קנייה אשר מוציאה מתוכה, כבר שנים, את טובי הרצים בעולם בריצות בינוניות וארוכות?

קרא עוד  
האם מתיחות אחרי ריצה אכן חיוניות?

האם מתיחות אחרי ריצה אכן חיוניות?

קיימות אסכולות שונות בנושא חיוניות ביצוע מתיחות לאחר ריצה ארוכה. האם מתיחות אכן חיוניות?

קרא עוד  
תכנית אימונים לריצה

תכנית אימונים לריצה

ריצה טומנת בחובה קשת רחבה של תועלות, בין היתר בכוחה לשפר את איכות השינה ומצב הרוח, מסייעת בשריפת קלוריות והפחתה במשקל, משפרת את זרימת הדם והחמצן בגוף, תורמת לשיפור בריאות העצמות והמפרקים ורשימת התועלות עוד ארוכה...

קרא עוד  
חשיבותה של תוכנית אימונים פרטנית לריצת מרתון

חשיבותה של תוכנית אימונים פרטנית לריצת מרתון

ריצת המרתון הינה ריצה למרחק 42.195 ק"מ ומהווה את גולת הכותרת עבור רבים מחובבי הריצה. מרתונים מתקיימים הן בארץ והן בערים שונות בעולם כאשר כל מרתון שכזה טומן בחובו אתגר הנאה וחוויה מופלאה.אבל בכדי שאותו מרתון נכסף אכן יענה על מלוא הציפיות ממנו קיימת חשיבות רבה להגיע אליו מוכנים ויש לקחת בחשבון שההכנה מהווה תהליך ארוך הדורש דבקות במטרה והתמדה. כחלק מכך, בכדי להגיע למרתון ברמת מוכנות גבוהה ישנה חשיבות רבה להכנת תוכנית אימונים למרתון.

קרא עוד  
אימוני אירובי למתחילים

אימוני אירובי למתחילים

אתם עומדים מול המראה בפעם המי יודע כמה ולא מבינים איך שוב פעם העליתם במשקל. שנים שאתם נלחמים בו ומנסים להורידו, מצליחים להפחית כמה קילוגרמים אבל חוזרים ועולים מהר מאוד. אתם מתוסכלים ומבינים שמשהו צריך להשתנות.

קרא עוד  
קבוצת ריצה למתחילים

קבוצת ריצה למתחילים

כולנו רוצים להיות בריאים וכולנו רוצים להיות רזים ויפים. אבל בשביל שזה יקרה, אנחנו צריכים לעשות לא מעט. למה? כי אנחנו חיים בעידן המודרני, עידן השפע הבלתי נגמר ושפע זה אומר בין השאר אוכל בלי סוף, עם המון סוכר וחומרים לא בריאים אחרים שמשפיעים על התזונה שלנו ופועל יוצא מכך גם על המראה שלנו.

קרא עוד  
אימוני ריצה

אימוני ריצה

אחד הטרנדים הספורטיביים של השנים האחרונות הוא השתתפותם של יותר ויותר אנשים במרוצים ותחרותיות, בין אם אלו מרוצי אופניים או שחייה אבל בעיקר בכאלו של ריצה. יש אתרים שמרכזים את התחרויות האלו ולא מעט אנשים שנרשמים אליהן, אנשים שרוצים להצליח לעמוד במטרה שהם מציבים לעצמם וגם לשפר את הכושר הגופני שלהם.

קרא עוד  
קבוצות ריצה באזור המרכז

קבוצות ריצה באזור המרכז

אתם יושבים מול הטלוויזיה בעוד ערב שבו אכלתם יותר מידי, מרגישים כבדים ועייפים ושואלים את עצמכם עד מתי. עד מתי תזלזלו בגוף שלכם ובבריאות שלכם, עד מתי תמשיכו לעלות במשקל ולא תעשו עם זה כלום. אתם יודעים שחלק לא מבוטל מהחברים שלכם מתאמנים כדי לשמור על הבריאות שלהם, ואתם מרגישים שגם אתם רוצים אבל אין לכם מוטיבציה בשביל זה.

קרא עוד