24 Jun
24Jun

היום לפי התוכנית, אימון עליות. 

הרגליים עדין עייפות מאימון הפרטלק אתמול, בנוסף ממש חם היום. 

התגנבה לי מחשבה לוותר לעצמי היום, אבל מוכרח לתת קרדיט לגלית שעודדה אותי ונתנה לי את התשובה שאולי חיכיתי לשמוע "אני מכירה אותך, אם תוותר אתה תתייסר על זה כל היום". 

האמת, צודקת (תמיד היא צודקת, אבל שלא יעלה לה לראש...). 

מסיים יום עבודה ונוסע לכיוון חוף הצוק. חונה בחניה שליד תחנת הדלק פז, הממוקמת באמצע הדרך המחברת בין חוף תל ברוך לחוץ הצוק.

מחליף לבגדי ריצה וקונה בתחנת הדלק בקבוק גדול וקר של מים מינרלים אשר ישמש אותי בהמשך. 

מתחיל בריצת חימום של כ 20 דקות. ריצה בקצב קל. רץ עד לחוף תל ברוך מבצע פרסה וחוזר באותו מסלול  עד לחוף הצוק הדרומי ומשם רץ לכיוון הרכב שבתחנת הדלק. 

ממש חם, כולי נוטף זיעה. שותה מנה הגונה של מים ולוקח עימי את הבקבוק והולך רגלית מספר דקות למסלול בו אקיים את אימון העליות. 

למי שלא מכיר, מדובר בכביש צר ותלול אשר חסום במחסום רוב שעות היום, המוביל לבסיס צבאי שנראה נטוש, אשר ממוקם בקצה גבעה שממנה נשקף נוף מהמם. 

מבט לכיוון מערב צופה אל הים וחופי תל אביב ומבט מזרחה צופה על מגדלי צפון תל אביב ורמת אביב. מדובר בכביש באורך 250 מטר של עליה תלולה. עליה מאתגרת. 

המטרה הינה ריצה בקצב מהיר יחסית (זון 3 – זון 4) עד לבסיס ואז חזרה בירידה בקצב קל על מנת להסדיר נשימה וכוחות להתחלת סט נוסף.

מספר חזרות  הצפוי - 10. 

הנחתי את בקבוק המים הקרים ליד המחסום, על מנת שבסיום כל סט אשתה ואקרר את הגוף. 

מתחיל בריצה במעלה הכביש. שיפוע העלייה מתון יחסית, אך עם כל זאת מרגיש את המאמץ שהגוף נדרש לבצע. 

ככל שמתקרב לבסיס השיפוע גדל ואיתו המאמץ. "עוד קצת, עוד קצת " מדרבן את עצמי על מנת לא לעבור להליכה. מגיע לפתח הבסיס ומסתובב חזרה לריצת שחרור בירידה. 

עכשיו, מבחין גם בנוף המהמם הנשקף מלמעלה. 

ממשיך בריצה קלה עד למחסום, מצנן עצמי במים קרים ויאללה לסט הבא...

את הסט השישי מתחיל עם נפילת אנרגיה. כנראה בכל זאת החום והמאמץ אתמול עשו את שלהם והחלטתי לסיים את האימון עם סיום העלייה. חייב להקשיב לגוף. 

סה"כ ריצה – 6.85 ק"מ שמתוחם 3 ק"מ של עליות וירידות. 

בסה"כ  ולנוכח המגבלות שנוצרו, הרגשתי מרוצה בסיום האימון. 

מחר מנוחה וביום שבת מחכה לי אתגר חדש...

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.