אימוני פרטלק למתחילים

הכל על אימוני פרטלק למתחילים

אימוני פרטלק למתחילים הם סוג של אימון אינטרוולים, זוהי דרך מצוינת לבצע אימון אירובי, לשפר את המהירות והסיבולת שלך ולשפר את בריאות הלב שלך.הגיוון של אימוני פרטלק – הפך אותם ליחודייםמה שמיוחד באפשרות של אימוני פרטלק למתחילים הוא הגיוון הרב, לא רק סתם עוד ריצה מונוטונית אלא מגוון של פעילויות ברמות מהירות וזמן שמשתנים בין אימון לאימון, עצם הגיוון מכניס המון אתגר, עוצמה וקצבים משתנים שנתפסים כאימון שנחשב הרבה פחות משעמם.

דוגמא לאיך נראה אימון פרטלק למתחילים

השלב הראשון בכל אימון פרטלק למתחילים הוא להתחמם בקצב קבוע למשך 10-15 דקות. לאחר מכן, אתה רץ בקצב המהיר ביותר שלך במשך 3-5 דקות לפני שאתה מאט לריצה במשך 2-3 דקות. לאחר מכן תוכל לחזור על דפוס זה כמה פעמים שתרצה לפני התקררות עם ריצה יציבה במשך 5-10 דקות.

למה אימון פרטלק יכול להתאים לכולם

אימון פרטלק למתחילים ניתן לעשות זאת בכל שטח, כולל גבעות וקרקע לא אחידה, זה כבר הופך את סוג האימון הזה למתאים יותר עבור הרבה מאוד מתאמנים – יתרון גדול,באימון כמו אימון פרטלק למתחילים האינטנסיביות משתנה, עם מרווחים של ריצה מהירה ואחריה ריצות איטיות יותר, למעשה השינוים המקצביים האלו הופכים אותו לסוג אימון שמצליח לחבר טוב יותר את המתאמן לאימון בזכות הרבה פחות מונוטוניות.ומה איתכם ? כמה אתם אוהבים לשמוע על סוגי אימונים חדשים ? אנחנו פה כדי להכיר לכם עולמות אימון חדשים